הוסף למועדפים | פרסם באתר חד נס - צימרים בחד נס, אטרקציות בחד נס
אומנות המגע
טלפונים: 04-6759200     052-8275032 כתובת : קבוצת כנרת, עמק הירדן - מגיעים עד אליך
אנו חיים בעידן המודרני ואורח חיינו די מוכתב מקצב מהיר ולחוץ המגיע ממגוון של סיבות הסובבות את חיינו. כתוצאה ממתחים אלו, אותם אנו סופגים נוצרים כיווצים ברקמות הגוף, לעיתים מבלי שאנו מודעים לכך כלל... התכווצויות אלו זה מונעות הזרמת דם תקינה, אספקת חמצן לתאים וסילוק חומרי פסולת מהגוף.
דרך הטיפול אנו, באומנות המגע, מאבחנים את המטופל ומעניקים לו כלים להתמודד עם בעיות יומיומיות, כגון היתפסות של שכמות וצוואר שהיא בעיה שכיחה הנובעת בעיקר מיציבה לא נכונה. במקרה כזה אנו מטפלים ומדריכים את המטופל כיצד לשבת נכון ומה ניתן לעשות על מנת להוריד את העומס מאזור זה.
בגישתנו, באומנות המגע, תקשורת מהווה חלק אינטגרלי בין המטפל למטופל. אנו, המטפלים באומנות המגע, שמים דגש עיקרי עוד בשלב טרום הטיפול על הבנת הצורך של המטופל ברבדים הפיזיים והנפשיים, על מנת לאפיין טיפול שיתן מענה לשני צרכים אלה.
עבורנו,המטפלים באומנות המגע, הטיפול מהווה ערך עליון, וגורם לנו להתמלא אושר וסיפוק בכל פעם מחדש כאשר אנו יכולים לגרום במספר טיפולים להצלחה ושיפור "להעמיד על הרגלים" את המטופלים באומנות המגע.
אנו, באומנות המגע מעניקים מספר סוגי טיפולים. על מנת שתוכלו לבחור מהם, נפרט כאן בקצרה את סוגי הטיפולים:

עיסוי שוודי- עיסוי גוף מפנק הנעשה בשמן בסיס. העיסוי מחדש ומאזן את מערכות הגוף ,ממריץ את זרימת הדם. תורם לניקוז רעלים, הרפיית שרירים ומעניק תחושת רוגע כללי.

עיסוי רקמות עמוק- עיסוי חזק וממוקד לשחרור שרירים תפוסים מתמקד במפגשים בין עצמות, גידים ורקמות עמוקות. נעשה בשילוב עם נשימות איטיות ועמוקות. מתאים בעיקר לאוהבי עיסוי חזק ועמוק, ספורטאים ולסובלים מבעיות כרוניות בשרירי הגוף.

עיסוי אבנים חמות - עיסוי אינדיאני המשלב שמנים מחוממים ואבני בזלת חמות. לאבנים אלה סגולות מרפא ייחודיות, הן מלאות מינרלים ומצוינות לחימום שרירים אשר בשילוב עם מגע נכון ומדויק מביאים להרפיית שרירים ותחושה נינוחה. טיפול זה מומלץ בחורף.

עיסוי איורוודה- עיסוי הודי חוויתי הנעשה בשמן שומשום חם, מטפל במעטפת האנרגטית של גופינו ונועד לאיזון גוף נפש. לשמן השומשום סגולות מרפא הקשורות בעיקר באיזון זרימת הדם של גופינו הורדת מתח ולחץ נפשי. העיסוי נעשה בתנועות איטיות ומונוטוניות על פני כל הגוף כשבסיומו מתקיים נסך שמן על העין השלישית.

עיסוי נשים הרות- עיסוי הנועד לנשים בהריון משבוע 15 ואילך.העיסוי נעשה בשמן בסיס . העיסוי מרפה נקודות לחץ ועומס בגופה של האישה ומועיל לשיכוך כאבים קלים וטורדניים הכרוכים בהריון. העיסוי משפיע על כל מערכות הגוף, שרירים, גידים ורצועות ועל העור שנמתח במהלך הריון וזקוק גם הוא לריכוך שמנוני....

עיסוי משולב- עיסוי שוודי המשלב בתוכו טכניקות טיפול נוספות כגון: רקמות עמוקות, מתיחות והנעות מפרקים. ניתן לשלב גם אבנים חמות בהתאם לרצון המטופל.

עיסוי ארומתרפי- עיסוי עדין המתמקד בחוש הריח של המטופל ומבוסס על שמנים ריחניים ליצירת רגיעה וטהרות.השמנים הארומאטיים מופקים מצמחים ובעלי השפעה מרגיעה על מערכות הגוף השונות.


לאתר המלא...
חד נס - דף הבית
חד נס - צימרים
חד נס - אטרקציות
חד נס - מסעדות
חד נס - כללי
חד נס - אטרקציות באזור
חד נס - מסעדות באזור
חד נס - אתרי ספא באיזור
חד נס - קייטרינג כשר
חד נס-הפתעות וריגושים
מסלולי טיול באזור
בריכת המשושים
נחל זויתן עליון
שמורת יהודיה
פרסום אינטראקטיבי בע"מ בניית אתרים
| אטרקציות | משלוחי פרחים | צימרים