הוסף למועדפים | פרסם באתר חד נס - צימרים בחד נס, אטרקציות בחד נס
INVITO המסעדה
טלפונים: 04-6921876     050-5383120 כתובת : חד נס רמת הגולן
רבים כבר מכירים את האירוח הנפלא של דני וגת צור במתחם הנופש היפהפה שבנו ביישוב חד נס, השואב את השראתו מחבל טוסקאנה שבאיטליה. מה שלא רבים יודעים, הוא שדני, וטרינר בהכשרתו ואיש רחב לב בעל ידי זהב, הקים במתחם INVITO גם מסעדה איטלקית משפחתית שבה הוא מתמסר לאהבת הבישול ומפנק במטעמיו האיטלקיים את האורחים הפוקדים את מתחם הנופש, או באים לאכול ממטעמי המסעדה.

במסעדת INVITO שני חדרי אוכל, בונג'ורנו ומיו סול, בהם מוגשות ארוחות בוקר וערב. בארוחת הבוקר המפורסמת נהנים הסועדים מלחמי בית נפלאים עם רוזמרין, פסטו, עגבניות מיובשות, זיתים, ועוד, חביתות עשירות לפי טעמם של הסועדים, לחם כפרי מקורי מהרי האפנינים, ממולא בגרעיני חמנייה וצנוברים, מאפים ממולאים בגבינות ריקוטה ודנה בלו, שמן זית נפלא, פוקצ'ת פטריות יער, גבינת פרמז'ן איטלקית ולקינוח פנקייק ברוטב מייפל אמיתי, סלט פירות עשיר, קפוצ'ינו ושוקוצ'ינו. ארוחות הבוקר של אמצע השבוע ב – INVITO כוללת חביתות, שני סוגי לחמים, סלטים, גבינות איטלקיות, חמאה, ריבות, דגנים, פנקייק ברוטב מייפל, קפוצ'ינו ותה.

ארוחת הערב הייחודית שאותה מגיש דני לאורחיו ברוב טקס, על כוס יין ולאור נרות, כוללת מגוון מנות אנטיפסטי ופסטות בגבינת פרמז'ן למנה ראשונה, כוסיות ליקר לימונצ'לו ארומאטי מתוצרת בית, ולמנה עיקרית סטייק פילה לאוהבי הבשר ומאפה קלצונה ממולא בירקות מוקפצים לצמחונים. לקינוח מוגש טרמיסו גבינת ריקוטה ורוטב וניל, תה וקפה. ארוחות הערב הרומנטית מוגשת במגשים זוגיים, ולקבוצות ואירועים הגשה במנות אישיות.
לאתר המלא...
חד נס - דף הבית
חד נס - צימרים
חד נס - אטרקציות
חד נס - מסעדות
חד נס - כללי
חד נס - אטרקציות באזור
חד נס - מסעדות באזור
חד נס - אתרי ספא באיזור
חד נס - קייטרינג כשר
חד נס-הפתעות וריגושים
מסלולי טיול באזור
בריכת המשושים
נחל זויתן עליון
שמורת יהודיה
פרסום אינטראקטיבי בע"מ בניית אתרים
| אטרקציות | משלוחי פרחים | צימרים